Шановні п'ятикласники!
Прошу вас у період карантину не гаяти часу та приділити час математиці
(всі завдання записуємо в окремому зошиті, так як під час канікул. Не забувайте кожну тему відокремлювати датою виконання)
P.S. Наше змагання продовжується. Кожне завдання буде оцінено додадкою наліпкою
Графік тематичних та підсумкових робіт для здобувачів 5 класу
13.03.Тема: Ділення десяткових дробів на натуральне число
Параграф 40 повторити, с. 230 повторити правилоТест для повторення https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScJMHUGrnrt3EFcvZvqs7nI-Qr0VfwFdUJpl7Fg7L0dYfowQA/viewform
16.03.Тема: Ділення десяткових дробів на натуральне число
Параграф 40 повторити, с. 230 повторити правило
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1376, 1380, 1387, 1389
*Виконай завдання в https://learningapps.org/display?v=ptdd2984a20 (по завершинню збережи скрін (фото) екрану)
17.03.Тема: Ділення десяткових дробів на 10,100,1000...
Параграф 40 повторити, с. 231 повторити правило
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1378, 1384, 1394
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1378, 1384, 1394
18.03. Тема: Ділення десяткового дробу на десятковий дріб
Параграф 41 опрацювати, с. 237 вивчити правило
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1441, 1442, 1443, 1452
*Виконай вправи у зошиті, а відповіді надішли у анкеті https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScfQEBZWFHasCSNaa3K8o4YRG8K1aP_gtgq8e3sPxwVXgSKOA/viewform
(за бажанням надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
На допомогу Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=lACXYyAYlZk
На допомогу Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=lACXYyAYlZk
20.03.Тема: Ділення десяткового дробу на 0,1; 0,01; 0,001
Параграф 41 опрацювати, с. 238 вивчити правило
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1439, 1440, 1453 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
23.03 Тема: Ділення десяткових дробів
Параграф 40-41 повторити
Виконай письмово з розв’язками самостійну роботу у зошиті (по завершенню карантину здати), а відповіді занеси до форми
Варіант 1 (Корнєєва А., Ковальова В., Липка А., Панасюк С.,Вібла Д., Згривець О., Протасов А., Ляху В.)
Варіант 2 (Солдатова В., Грабенко А., Денисова А., Кошовий А.,Бондаренко В.,Чорний М.,Лапокниш К.,Астанов С.)
24-25.03. Тема: Ділення десяткових дробів (підготовка до к.р.)
Параграф 40-41 повторити
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1463, 1473, 1489 + с.243 домашня самостійна робота (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
27.03. Контрольна робота з теми: "Десяткові дроби та дії з ними" (виконати на окремому подвійному аркушу у клітинку, який здати по завершенню карантину)
(по можливості надішли фото виконаної роботи у приватне повідомлення вчителю на facebook)
Варіант 1 ( Грабенко А., Липка А. А., Кошовий А.,Бондаренко В., Вібла Д., Лапокниш К., Чорний М., Астанов С.)
Варіант 2 (Корнєєва А., Ковальова В., Солдатова В., Панасюк С., Чорний М., Згривець О., Протасов А., Ляху В.)
УВАГА! Нова тема!
Записуй дату і тему кожного уроку
30.03. Тема: Поняття про відсотки
Обов'язково переглянь відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=zx4DSTNlFV0
Параграф 42 опрацовати, с. 245-246 вивчити правила
Класна робота. Записати конспект до теми
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 1500,1502, 1504,
1505 (заповнити таблицю)
1505 (заповнити таблицю)
31.03. Тема: Знаходження відсотків від числа
В допомогу переглянь відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=yewa_n6LxcA
Параграф 42 повторити, с. 245-246 повторити правила, вивчити правило на с.246 (останній абзац)
Класна робота. Записати конспект до теми
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1508 (2,3), 1512, 1514
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1508 (2,3), 1512, 1514
01.04. Тема: Знаходження відсотків від числа
В допомогу переглянь відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=FVxqpdrVNn4
Параграф 42 повторити, с. 245, 246 повторити правило
Класна робота. Записати конспект до теми
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1517 (доробити, ті вправи, які не виконані в конспекті), 1518, 1520, 1521
*Виконай творче завдання. Тіло людини містить приблизно 64% води. Скільки кілограмів води в твоєму тілі? (виконуючи завдання зроби фото показників терезів, а задачу оформи належним чином)
*Виконай завдання https://learningapps.org/7223489 (по завершинню збережи скрін (фото) екрану)
03.04. Тема: Знаходження відсотків від числа
Параграф 42 повторити, с. 245, 246 повторити правила
Виконай самостійну роботу необхідні обрахунки роби в зошиті вказавши тему самостійної роботи та дату. Для цього:
1. відкрий посиланняjoin.naurok.ua
2. вкажи код доступу 524080
3. вкажи своє прізвище та ім'я. Зараховується тільки перша спроба!!!
13.04. Тема: Знаходження числа за його відсотком
В допомогу переглянь відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=5UQvR2nMTOU
Параграф 43 опрацовати, с. 251 вивчити правило
В допомогу переглянь відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=5UQvR2nMTOU
Параграф 43 опрацовати, с. 251 вивчити правило
Записати приклади з відео до конспекту
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 1550, 1552, 1554
*Вправи для повторення №1577,1578
14.04. Тема: Знаходження числа за його відсотком
В допомогу переглянь відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=oC8SJPYMhP0Параграф 43 повторити, с. 251 повторити правило
Записати приклади з відео до конспекту
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 1556, 1558, 1559
15.04. Тема: Знаходження числа за його відсотком
Параграф 43 повторити, с. 251 повторити правило
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 1561, 1564, 1568
17.04. Тема: Знаходження числа за його відсотком
Параграф 43 повторити, с. 251 повторити правило
Виконай самостійну роботу необхідні обрахунки роби в зошиті вказавши тему самостійної роботи та дату. Для цього:
1. відкрий посиланняjoin.naurok.ua
2. вкажи код доступу 887461
3. вкажи своє прізвище та ім'я. Зараховується тільки перша спроба!!! час необмежений
21.04. Тема: Середнє арифметичне
В допомогу переглянь відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=sk4lam7F0LU
Параграф 44 повторити, с.256 вивчити правило
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 1587, 1588,1590, 1592, *1607
* Вправи для повторення № 1624, 1625
22.04. Тема: Середнє значення величини
В допомогу переглянь відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=ri2DENZBgDY
Записати приклади з відео до конспекту
Параграф 44 повторити, с.257 вивчити правило
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 1581, 1583, 1594, 1602, 1604
*Виконай інтерактивну вправу для повторення https://learningapps.org/view7821881 (по завершенню збережи скрін (фото) екрану та надішли його вчителю)
24.04. Тема: Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами
Повторити додавання, віднімання, множення і ділення натуральних чисел та десяткових дробів
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 1629, 1631, 1633, 1635, 1637, 1663, * 1675
27.04. Тема: Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами
Повторити додавання, віднімання, множення і ділення натуральних чисел та десяткових дробів
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 1630, 1634, 1636, 1638, 1642, 1678
28.04. Тема: Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами
28.04. Тема: Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами
Повторити додавання, віднімання, множення і ділення натуральних чисел та десяткових дробів
Пригадати основне в теоретичному матеріалі тобі допоможе вправа https://naurok.com.ua/test/povtorennya-rozv-yazannya-viraziv-na-vsi-di-z-desyatkovimi-drobami-325300/flashcard
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 1639, 1646, 1647, 1650, 1653
Виконай експрес-тест необхідні обрахунки роби в зошиті. Для цього:
1. перейди за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=850623
2. вкажи своє прізвище та ім'я. Увага! На сайті Наурок нова функція лише ОДНА СПРОБА!!!
29.04. Тема: Повторення вивченого матеріалу з теми (підготовка до К.Р.)
Виконати письмово у зошиті варіант примірної контрольної роботи
30.04. Контрольна робота №8 на тему: "Відсотки. Середнє арифметичне"
30.04. Контрольна робота №8 на тему: "Відсотки. Середнє арифметичне"
(Якщо в тебе не має можливості заповнити ГУГЛ-ФОРМУ, то повідом вчителю, для вирішення питання щодо отримання завдань)
Варіант 1 ( Грабенко А., Липка А. А., Кошовий А.,Бондаренко В., Вібла Д., Лапокниш К., Денисова А., Астанов С.)
Варіант 2 (Корнєєва А., Ковальова В., Солдатова В., Панасюк С., Чорний М., Згривець О., Протасов А., Ляху В.)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxH262v_d-McOrk2IwWnV5Lgj8EZzD68ES9eCACO4PSulTVw/viewform
05.05. Тема: Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами
Параграф 5-7 повторити, с.34, 38, 43 повторити правила
Вітаю, ти наближуєшся до завершення курсу математики за 5 клас
04.05. Тема: Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами
Параграф 1-4 повторити
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №55 (за зразком прикладу 2 с.12), 68, 80, 86, 111, 154 (у стовпчик), 121, 180 (зручними способом)
(по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
*№ 71 (Запиши на відео виконання прикладу із сірниками, лише сірники та твої руки. Можливо придумай свій приклад з сірниками, олівцями тощо)(по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
05.05. Тема: Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами
Параграф 5-7 повторити, с.34, 38, 43 повторити правила
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №205, 216, 224 (всі обрахунки здійснюй у стовпчик); 232, 233, 235 (зручним способом); 239, 240, 264,267
(по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
06.05. Тема: Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами
Параграф 8-9 повторити, с.46, 47, 51 повторити правила
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 294, 295 (у стовпчик), 296 (за правилом) 303, 320, 321 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
*Додаткові завдання:
(по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
06.05. Тема: Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами
Параграф 8-9 повторити, с.46, 47, 51 повторити правила
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 294, 295 (у стовпчик), 296 (за правилом) 303, 320, 321 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
*Додаткові завдання:
1. Уписати в клітинки такі числа, щоб квадрат став магічним (по горизонталі, вертикалі та діагоналі сума цифр повинна бути однаковою).
7
|
14
|
||
13
|
11
|
||
16
|
10
|
5
|
|
15
|
2. Кожну клітинку таблиці 2×2 можна
пофарбувати в зелений, червоний чи синій кольори. Скількома способами це можна
зробити?
3. Скількома способами можна вишикувати вряд 3 учнів?(опиши або замалюй)
08.05. Тема: Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами
Параграф 1-9 повторити
Самостійна робота з двох частин: теоретичний матеріал та практичні вправи
І. Оскільки тема не нова пропоную вам систематизацію теоретичного матеріалу у вигляді гри «Знайди пару» (запиши до зошита число, тему, назву гри та відповідності, надішли фото вчителю)
Початок твердження
|
Продовження твердження
|
|
1. Нам
відомо п’ять
|
А) можна помножити на це число кожний доданок і ці
добутки додати =a∙c+b∙c.
|
|
2. У
виразах із дужками спочатку обчислюються
|
Б) рівнянням.
|
|
3. У
виразах без дужок спочатку виконуються
|
В) арифметичних
дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня.
|
|
4. Щоб
помножити суму на число (a+b)∙c=
|
Г) значення
виразів у дужках.
|
|
5. Щоб
помножити різницю на число (a-b)∙c=
|
Д) розв’язком
або коренем рівняння.
|
|
6.
Рівність, що містить невідоме, називається
|
Е) знайти
всі його корені або показати, що їх немає.
|
|
7.
Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову
рівність, називається
|
Є) піднесення
до степеня, потім по порядку зліва
направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання.
|
|
8.
Розв’язати рівняння означає
|
Ж) можна
зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти
другий =a∙c-b∙c.
|
ІІ. Також закріпи практичні навички, виконавши тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=698884
12.05. Тема: Розв’язування задач на всі дії зі звичайними дробами
Параграф 28-33 повторити, с.165, 171, 176, 181 повторити правила
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1035; 1039 (всі обрахунки здійснюй у стовпчик); 1064, 1072 (1,3), 1087 (розв'яжи двома способами, які запропоновано у №1085); 1107(по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
* Додаткові завдання: №1072 (2,4); 1116
Творче завдання: на окремому акруші у клітинку виконай різнокольоровими олівцями, фломастерами, ручками український орнамент, малюнок тощо. Обов'язково всі рухи не повинні виходити за межі клітинок. Оформлення за твоїм бажанням, не соромся - фантазуй. Надішли якісне фото вчителю до 18.05
Творче завдання: на окремому акруші у клітинку виконай різнокольоровими олівцями, фломастерами, ручками український орнамент, малюнок тощо. Обов'язково всі рухи не повинні виходити за межі клітинок. Оформлення за твоїм бажанням, не соромся - фантазуй. Надішли якісне фото вчителю до 18.05
13.05. Тема: Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами
Параграф 37-40 повторити; с.211, 221, 230, 181 повторити правила
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1243, 1246, 1329, 1344, 1400 (всі обрахунки здійснюй у стовпчик); 1424 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
15.05. Тема: Розв’язування задач на всі дії зі звичайними та десятковими дробами дробами (самостійна робота) У тебе одна спроба, не забувай, краще обчисли на чернетці https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=701317 Успіху!!!
18.05. Тема: Кут. Трикутник. Прямокутник. Квадрат
Параграф 20, 21 повторити; обов'язково повторити правила роботи з транспортиром
Записати до зошита бісектриса - це...
Записати до зошита бісектриса - це...
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 664, 665, 693, 698 (назву кута та його величину); 703, 711 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
*№680, Зобразити та назвати два гостих, два тупих, прямий та розгорнуті кути
*№680, Зобразити та назвати два гостих, два тупих, прямий та розгорнуті кути
19.05. Тема: Кут. Трикутник. Прямокутник. Квадрат
Параграф 22, 23, 24 повторити; с.126, 131, 134 повторити правила, формули записати до конспекту
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №743, 744, 751, 769, 771, 786, 788 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
*№ 757, 775, 792
*№ 757, 775, 792
20.05. Тема: Прямокутний паралелепіпед,
куб, піраміда
Параграф 25, 26 повторити; с.142, 149 повторити правила, формули записати до конспекту
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №844, 846, 875, 877, 885 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
*Творче завдання:
1) Обчисли площу поверхні сірникової коробки
2) Обчисли об'єм свого мобільного телефону (всі обрахунки записуй до зошита, можна і замальовку телефону, дотримуючись його розмірів)
*Творче завдання:
1) Обчисли площу поверхні сірникової коробки
2) Обчисли об'єм свого мобільного телефону (всі обрахунки записуй до зошита, можна і замальовку телефону, дотримуючись його розмірів)
22.05. Тема: Прямокутний паралелепіпед,
куб, піраміда (самостійна робота)
Виконай запропоновані завдання та занеси лише відповіді до форми. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfWY-88tTbb4P0KhXIo3Pw_b5DynPfUrwxr3MQu6zNHH79tBQ/viewform
Виконай запропоновані завдання та занеси лише відповіді до форми. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfWY-88tTbb4P0KhXIo3Pw_b5DynPfUrwxr3MQu6zNHH79tBQ/viewform
25.05. Тема: Відсотки . Середнє арифметичне
Параграф 42-44 повторити; с. 245, 251, 255 повторити правило
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1509, 1526, 1549, 1561, 1584, 1589, 1597 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №1509, 1526, 1549, 1561, 1584, 1589, 1597 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
26.05. Тема: Узагальнення і систематизація знань за рік
Виконай тест для підготовки до контрольної роботи. У тебе одна спроба, не забувай, краще обчисли на чернетці. Успіху!
27.05. Тема: Підсумкова річна контрольна робота
(виконати на окремому подвійному аркушу у клітинку, який здати по завершенню карантину)
(Якщо в тебе не має можливості заповнити ГУГЛ-ФОРМУ, то повідом вчителю, для вирішення питання щодо отримання завдань)
Варіант 1 ( Грабенко А., Липка А. А., Кошовий А.,Бондаренко В., Вібла Д., Лапокниш К., Денисова А., Астанов С.)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfeLh9fbXkhLy_E_9m-gcKk-W4TvH-uSExS2EVfQNKwcouATQ/viewform
Варіант 2(Корнєєва А.,Ковальова В.,Солдатова В.,Панасюк С., Чорний М.,Згривець О., Протасов А., Ляху В.)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHtgPJqJQhBt-L5Vdk_igQL40f1cmSXKRSZkKeV5Jfnnhbqw/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHtgPJqJQhBt-L5Vdk_igQL40f1cmSXKRSZkKeV5Jfnnhbqw/viewform
29.05. Тема: Підсумковий урок
Вітаю!!! Ти успішно завершив(ла) 5 клас!!!
8 коментарі:
+
+
+
+
+
+++++
+
+
Дописати коментар