8 клас. Геометрія. Дистанційне

ГЕОМЕТРІЯ

13.03. Тема: Многокутник і його елементи
На допомогу Відеоурок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=RWPziDibm_Y
Параграф 22 повторити, с. 157-158 повторити теореми та визначення
1.Яка фігура називається ламаною?
2.Поясніть, що є вершинами ламаної, кінцями ламаної.
3. Яка ламана називається простою ламаною?
4. Що таке довжина ламаної?
5.Сформулювати означення простої замкненої ламаної.
6.Як її ще можна назвати?
7.Дати означення елементів многокутника.
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №823, 829, 831, 833 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
*Виконай завдання для повторення  №840, 841


18.03., 20.03 Тема: Поняття площі многокутника. Площа прямокутника
На допомогу Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ON3abnmT1iA
Параграф 23 повторити, с. 161 записати конспект (основні властивості, теореми), с.162 виписати формули у рамку та вивчити їх
До конспекту зразки у відео № 843, 845, 847, 849, 850, 855, 861
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 844, 846, 848, 851, 856, 862 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)
*Зіграй у гру з компютером https://learningapps.org/6813972 обирай грати одного гравця


01.04., 03.04 Тема:  Площа паралелограма
На допомогу Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=_eoGReFzL7s
Параграф 24 опрацювати, с. 167-168 записати конспект (теорему, формулу та Задача.2 з розв'язками)
Конспект До конспекту формули та зразки у відео № 882, 884, 886, 888, 892
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 883, 885, 887, 889, 893 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)

15.04 Тема:  Площа трикутника
На допомогу Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=N04PBjWSoYc
Параграф 25 опрацювати, с. 171 вивчити формулу, теореми наслідки, записати конспект 
Конспект До конспекту формули та зразки у відео № 908, 910, 912, 916 та інші
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 909, 911, 913, 915, 917, 919, 924 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)

17.04 Тема:  Площа трикутника

Виконай  самостійну роботу  необхідні обрахунки роби в зошиті вказавши тему самостійної роботи та дату. Для цього:

1.Перейди за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=636411Лише ОДНА СПРОБА!!!
2.Вкажи своє прізвище та ім'я

22.04, 24.04. Тема:  Площа трапеції
На допомогу Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=fiDZnKHGVf8
Параграф 26 опрацювати, с. 177 вивчити формулу, теореми наслідки, записати конспект  
Конспект До конспекту формули та зразки у відео № 941, 943, 945, 947,949, 953
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 942, 944, 946, 948, 950, 954, *968 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)



29.04 Тема:  Площа трапеції
Параграф 26 повторити, с. 177 повторити формулу, теореми наслідки 

Виконай  самостійну роботу  необхідні обрахунки роби в зошиті вказавши тему самостійної роботи та дату. Для цього:

1.Перейди за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=758516 Лише ОДНА СПРОБА!!!
2.Вкажи своє прізвище та ім'я

30.04. Тема:  Розв'зування на знаходження площ  многокутників
Параграф 23-26 повторити 
Актуалізація опорних знань. Виконай інтерактивну вправу https://learningapps.org/view2634660 
Виконати письмово з розв’язками у зошитах №854, 859, 890, 898, *904 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)

06.05. Тема:  Метод площ
Закріпити, систематизувати та узагальнити знання учнів з теми «Площі многокутників». Сформувати в учнів розуміння схеми дій, що відповідають змісту поняття «метод площ»
Параграф 23-26 повторити 
 Виконай завдання за готовими рисунками в конспекті 
Виконати письмово з розв’язками у зошитах Домашнє завдання: тестове  завдання та задачі 1-4  з конспекту (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)

08.05. Тема:  Узагальнення та систематизація знань з теми "Многокутники. Площі многокутників"
Параграф 23-26 повторити 
Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 976, 986, 992, 1005, самостійна робота с.181 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)

13.05. Контрольна робота №5 за темою «Многокутники. Площі многокутників»
Виконай завдання за посиланням, всі необхідні обрахунки виконуй у зошиті
Час обмежений! У тебе одна спроба! Успіху!

15.05. Розв’язування типових задач
Теоретичний матеріал: с. 196-204 повторити


Виконати письмово з розв’язками у зошитах № 984, 988, 1005. Також завдання для перевірки знань за курс геометрії 8 класу с. 187 № 1-9 (по можливості надішли фото сторінки із зошита у приватне повідомлення вчителю на facebook)

20.05. Розв’язування типових задач
Теоретичний матеріал: с. 196-204 повторити
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=442844


27.05. Створення проекту на твій вибір до розділів: «Чотирикутники», «Подібність трикутників. Теорема Піфагора», «Многокутники. Площа многокутника»
Результати проекту оформити у вигляді ментальної карти. Ментальна карта допомагає організувати тобі твої думки. Ментальні карти дуже корисні у різних ситуаціях, особливо, коли тобі потрібно працювати та думати над різними темами: збором ідей, підготовкою презентацій, плануванням проекту тощо. 
Вказівки зі створення ментальної карти: 
Напиши свою тему по середині аркуша паперу та обведи її колом. Переконайся, що у тебе достатньо великий аркуш паперу. Намалюй декілька ліній, що йдуть від кола. На кожній лінії напиши підтему, що відповідає основній темі в центрі. Від цих ліній можна провести додаткові тонші лінії для підкатегорій або або питань до підтем. Намагайся знайти якомога більше понять та правильно розмістити їх на мапі. Ти можеш застосувати різний розмір шрифтів, малюнків, символів та кольорів.
Нагадую, на твій вибір тема. Ти можеш виконати проект на папері, а можеш із застосування інтернет-ресурсів по створенню ментальних карт.
Приклади ресурсів:
1. Сoogle — www.coggle.it
2. MindMeister — www.mindmeister.com
3. Mind42 — www.mind42.com
4. Freemind


29.05. Захист проекту за обраною темою: «Чотирикутники», «Подібність трикутників. Теорема Піфагора», «Многокутники. Площа многокутника»

Вітаю, ти у 9 класі!До зустрічі!



0 коментарі:

Дописати коментар