9 клас. Інформатика. Дистанційне

Шановні дев'ятикласники прошу не зволікати, а активно працювати 



17.03. Практична робота № 12 "Офіційні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм"
Параграф 9.2 повторити
Виконати практичну роботу №12 на с.257 (самостійно)
Посилання на виконану практичну надіслати на електронну адресу вчителя 05bereznya2005@gmail.com та своїм однокласникам. Також заповнити ті опитувальники, які будуть надіслані тобі.
Тобі стане внагоді відеоінструкція по створенню Google-форм https://www.youtube.com/watch?v=Eu84e2xFs_I

17.03. Етапи створення веб-сайтів.  Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
Параграф 9.3 опрацювати, записати конспект
Створити шаблон сайту та  надіслати посилання на електронну адресу вчителя 05bereznya2005@gmail.com. 

Тобі стане внагоді відеоінструкція по створенню сайту https://www.youtube.com/watch?v=3AAQ4pY8KOc (тьютор Антоніна Букач)

24.03. Проектування структури та інформаційного наповнення сайту.
Параграф 9.3 повторити, до конспекту записати головні структурні елементи власного сайту

Наповнити свій сайт матеріалами
Всі питання надсилай на електронну адресу вчителя 05bereznya2005@gmail.com. 

24.03.  Практична робота № 13 "Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем"
Параграф 9.3 повторити
Виконати практичну роботу №13 на с.270 (самостійно)

Посилання на виконану практичну надіслати на електронну адресу вчителя 05bereznya2005@gmail.com

31.03.  Тематичне оцінювання з теми "Створення персонального навчального середовища"
Заповнити Google-форму https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSenPQgb4qTh-5566dlKlciWEieE843W7dX9UN_Fpv-Ln8KCmw/viewform


31.03. Розв’язування компетентнісних задач

Параграф 10.1 опрацювати
Практичне завдання: підготувати проект та бути готовим до захисту
1. Створити Гугл-диску папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям
2. Оберіть одну із запропонованих тем дослідження:
Тема. 1: Інформаційне суспільство — розвиток чи занепад?
Мета: з’ясувати позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.
Тема. 2: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з’ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві
3. Для досягнення мети проаналізуйте інформацію, що викладена в мережі Інтернет на відповідну тематику, визначіть основні поняття, цікаві факти зберігши їх у окремий документ Microsoft Office Word.
4. Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками та судженнями й оформіть вихідний матеріал у вигляді реферату на (10 сторінок).а (10 сторінок).

Посилання на папку для перегляду надіслати на електронну адресу вчителя 05bereznya2005@gmail.com

14.04. Розв’язування компетентнісних задач

Повторення раніше вивченого матеріалу
1. Що таке слайдова презентація?
2. Як додати анімацію для об’єкту?
3. Опишіть вимоги до оформлення дизайну презентації

Не забуваємо про правила безпечної роботи за комп’ютером

Практичне завдання: Оберіть будь-які три цікавих місця України.

Знайдіть інформацію про них, а саме: фото, опис, статистичну інформацію, відомості для організації туристичної поїздки. Користуючись можливостями табличного процесора, підготуйте порівняльну характеристику обраних географічних об’єктів у вигляді таблиці та діаграм.

Створіть інтерактивну мультимедійну презентацію, присвячену трьом обраним вами туристичним містам України. Розмістіть презентацію на сторінці власного сайту.

Посилання на виконану практичну надіслати на електронну адресу вчителя 05bereznya2005@gmail.com

14.04 Розв’язування компетентнісних задач

Актуалізація опорних знань.
1.                Як шукати інформацію в Інтернеті?
2.                Як описати розташування документа в Інтернеті?
3.                Для чого використовують електронні таблиці?
4.                Які є властивості інформації?
5.                Які є типи даних

6.                Яким чином можна подати результати виконаної роботи?
Виконати практичне завдання з конспекту (в програмному середовищі табличного процесора або в програмному середовище редактора презентацій).
Посилання на виконану практичну надіслати на електронну адресу вчителя 05bereznya2005@gmail.com

21.04. Розв’язування компетентнісних задач


Практичне завдання . «STEM-центр»

Уявіть, що вчителі вашої школи вирішили облаштувати STEM-центр і представити свою ідею адміністрації та батьківському комітету школи. Вони запропонували вам долучитися до проекту. Ви вирішили пояснити, що означають літери S, T, E, M у його назві, та як організовані такі центри в Україні та світі. Для такого центру ви плануєте розробити сайт, розмістити на ньому логотип STEM-центру, тому вам слід розробити карту структури сайта, а для організації зворотного зв’язку із центром, попереднього запиту на заняття ви також маєте розробити форму реєстрації. Для придбання обладнання для центру ви створюєте кошторис, розрахунки для якого будете здійснювати у проекті, написаному мовою програмування.

Оберіть форму подання своєї ідеї, що дасть змогу продемонструвати всі знайдені відомості та напрацьовані матеріали. Створіть представлення ідеї у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу. Надайте доступ до матеріалів учителю.

21.04. Розв’язування компетентнісних задач

Практичне завдання. «Комп’ютерні віруси»
Для проведення Дня безпечного Інтернету у школі учні 9 класу вирішили створити комп’ютерну модель, яка демонструє шкідливий вплив комп’ютерних вірусів та способи захисту від таких загроз. Для цього учні планують створити графічний образ кожного з відомих їм вірусів, «оживити» дії вірусів та озвучити можливі результати від імені програм і комп’ютера, які підлягають вірусній атаці.
Оберіть форму подання моделі, що дасть змогу реалізувати заплановане. Створіть модель у вибраному середовищі. Надайте доступ до матеріалів учителю.

28.04.  Розв’язування компетентнісних

Практичне завдання «Smart City»


Переглядаючи матеріали сайтів https://ua.112.ua/statji/kyiv--rozumne-misto-chy-spravdi-tse-tak-522060.htmlhttps://mind.ua/publications/20188390-galuzi-majbutnogo-rozumni-mista-ta-budinki ви дізнались, що в Україні декілька міст має цікавий досвід реалізації проекту Smart City. Таке «розумне» місто чи село ви плануєте запропонувати створити громаді свого населеного пункту. Для цього вам потрібно розробити інформаційні матеріали, у яких подати пояснення, що таке Smart City, навести 5 ознак такого «розумного» міста чи села, подати приклади реалізації проекту в 5 населених пунктах України, 5 містах Європи та 5 містах у світі. Створіть власні пропозиції щодо побудови Smart City у вашому населеному пункті у вигляді дорожньої карти реформи.

Оберіть форму подання своїх матеріалів, що дасть змогу продемонструвати всі знайдені відомості та напрацьовані матеріали. Створіть представлення матеріалів у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу. Надайте доступ до матеріалів учителю.

28.04. Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища»


Практичне завдання. «Дні цікавої науки» 

Для підготовки до проведення днів цікавої науки у школі ви з однокласниками вирішили створити збірку ресурсів Інтернету, що містять цікаві досліди, вироби з підручних матеріалів, які демонструють закономірності, вивчені на уроках фізики, хімії, біології тощо. Збірка має містити зображення, відео та посилання на тематичні сайти, інструкції для створення моделі власними руками чи проводити експерименти без шкоди здоров’ю та без затрат коштів. Зауважте, що під час формування збірки слід дотримуватись авторських прав.

Оберіть форму подання збірки ресурсів, що буде зручною для використання учнями класу. Створіть збірку у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу. Надайте доступ до матеріалів учителю.

05.05. Тематичне оцінювання з теми "Розв’язування компетентнісних задач"

Заповнити Google-форму

05.05. Визначення теми колективного проекту. Розподіл ролей і планування колективної діяльності.

  1. Об’єднатися у групи по 3-4 учні.
  2. Обрати один з варіантів тем для проекту поданий в підручнику на с. 206-207 або придумати свою тему узгодивши її з вчителем.
  3. Протягом наступних  уроків виконати даний проект.
  4. Матеріали свого дослідження подайте у вигляді сайта, структуру та спосіб його створення оберіть самостійно
  5. Перелік тем навчальних проектів:

    1. Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності: як вони змінюють професію.
    2. Комп’ютер майбутнього: перші кроки чи далекі перспективи.
    3. Програми для роботи з текстом: чи є альтернатива.
    4. Надбудови табличного процесора: користь для користувача чи зайвий застосунок.
    5. Редактори комп’ютерної графіки: нові інструменти для майбутнього художника.
    6. Фрактали – це математика чи інформатика.
    7. Вікісайти: основи конструювання та приклади застосувань.
    8. Офіс 365: сховище чи онлайнові офісні програми.
    9. Робототехніка: як знання інформатики допоможуть керувати роботом.
    10. 3D-моделювання: програми та реалізація.
Д/З. Робота над плануванням проекту на обрану тему

12.05. Добір засобів опрацювання даних та подання результатів проекту. (робота над проектом)

12.05. Поетапна реалiзацiя та налагодження модулiв проекту.(робота над проектом)

19.05. Розробка iнтерфейсної частини проекту.(робота над проектом)

19.05. Оформлення документації проекту.(робота над проектом)

26.05. Захист розробленого проекту. (представлення власного проекту в режимі-онлайн)

26.05. Підсумкове оцінювання за рік

0 коментарі:

Дописати коментар